Training en support bij Uurwerk Online

We staan voor je klaar

Overstappen op andere roostersoftware is een stap – laten we daar vooral niet omheen draaien. Inregelen, leren werken met nieuwe functies, rollen toewijzen: het is nogal wat. Ook met Uurwerk Online. Maar omdat we het al zo vaak gedaan hebben, hoef je daar niet tegenop te zien.

Direct vanaf de start goed

We weten inmiddels feilloos hoe je zo snel mogelijk en met zo min mogelijk strubbelingen overstapt. Al die ervaringen vind je terug in het Uurwerk Online implementatieplan. Daarmee richt je het systeem vanaf de start direct goed in.

En als de basis goed is, wordt de rest overzichtelijk. Zeker met alle support en training waarop je kunt rekenen. Daardoor leren de planners snel hoe ze met Uurwerk Online roosteren. Soms is het slim daarnaast een ‘superuser’ aan te wijzen. Die kan anderen in de organisatie helpen met de meest voorkomende vragen. We leiden zo iemand graag voor je op.

24/7 online hulp

Voor de planners is er 24/7 online hulp, met de handleiding die in 2021 helemaal vernieuwd is en helemaal draait om het werkproces van een planner. De helpdesk is er voor alle vragen waarop je het antwoord niet 1-2-3 kunt vinden. En als het nodig is, kijken we live met je mee.

Wensen zijn welkom!

Wensen? Meld ze bij de helpdesk! Jouw verzoeknummer zie je dan misschien terug in de volgende versie. Op de jaarlijkse Uurwerk Online klantendag, waarop je ook tips en trucs hoort, bespreken we alle ideeën en kiezen met de gebruikers waaraan we prioriteit geven.

Meer training en koppelingen

Ook tussendoor kun je trainingen aanvragen, bijvoorbeeld voor nieuwe medewerkers. Of je nodigt ons uit voor een middagje best practices waarin je ziet hoe je nog meer tijd en geld bespaart.

Zijn jullie werkprocessen en Uurwerk Online eenmaal wat meer geïntegreerd, dan kun je koppelingen laten bouwen met andere softwarepakketten die je gebruikt. Zo haal je steeds meer uit het pakket, werk je efficiënter en wordt de kans op fouten kleiner en kleiner.

Neem contact op