Implementatie van Uurwerk Online: zo werkt dat

Zo werkt iedereen binnen de kortste keren met Uurwerk Online

Voordat je voor Uurwerk Online kiest, spreek je uiteraard met de planners over hun manier van roosteren en wat ze anders zouden willen. De implementatie begint dan ook bij hen. Met Zo werkt iedereen binnen de kortste keren met Uurwerk Online.

  1. Bespreek met de planners over de mogelijkheden van Uurwerk Online.
  2. Kies een interne projectmanager. Diegene leidt de implementatie in jullie organisatie en is aanspreekpunt voor alle betrokkenen.
  3. Verzamel met onze overzichtelijke invulsheets de basisgegevens om Uurwerk Online in te richten.
  4. Inventariseer welke koppelingen je nodig hebt en leg vast welke data uit het ene pakket op welke plek in het andere pakket terecht moeten komen.
  5. Wijs een applicatiebeheerder aan: een ‘superuser’. Dit kan iemand van HR zijn, maar ook een planner.
  6. Organiseer met ons de training voor de gebruikers. Natuurlijk alle planners, maar het kan ook slim zijn iemand van HR en de afdelingshoofden van techniek, horeca en kassa te laten aansluiten.
  7. Laat je medewerkers de app downloaden en laat zien wat ze ermee kunnen.
  8. Go!

Na een paar maanden nodig je ons nog een keer uit. In een dagdeel training beantwoorden we de laatste vragen, laten we zien wat er nog meer kan en krijgt iedereen bijvoorbeeld de werking van de urensaldi onder de knie.

Boek een demo